!--Start Code By Mania-dv.blogfa.coM -- script language='JavaScript' type='textjavascript' src='httpmaniajs.persiangig.comste-pir-js05.js'script !--End Code By Mania-dv.blogfa.coM -- !--adsvarone --script language='JavaScript' type='textjavascript' src='httpvaroone.mania-dv.irjsgnl.js'script!-- adsvaroone -- !--Start Code By Mania-dv.blogfa.coM -- script language='JavaScript' type='textjavascript' src='httpmaniajs.persiangig.comste-pir-js5.js'script !--End Code By Mania-dv.blogfa.coM -- !--adsvarone --script language='JavaScript' type='textjavascript' src='httpvaroone.mania-dv.irjsgnl.js'script!-- adsvaroone --

منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " پرسپوليس " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


چند خبر کوتاه: بی اطلاعی رویانیان از برگزاری گرهمایی جامعه فوتبال ایران

 

 محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز گذشته غایب بزرگ گردهمایی جامعه فوتبال ایران بود.

 

در حالي كه تصور مي‌شد محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس در همايش گردهمايي اهالي فوتبال حاضر شود اين اتفاق رخ نداد. ظاهراً اهالي باشگاه رويانيان را از تشكيل چنين همايشي مطلع نكرده بودند و اين مسأله باعث ناراحتي رويانيان و علي پروين كه در اين همايش حاضر بود، شد.

 

البته زارع قائم‌مقام رويانيان در همايش حضور داشت اما عدم اطلاع به رويانيان در حالي كه فتح‌ا...زاده و تمام مديران فوتبال در هتل المپيك حاضر بودند اتفاقي عجيب به نظر مي‌رسد.

 

جمعه بزرگداشت مهراب شاهرخي در بهشت زهرا


مراسم سالگرد مرحوم مهراب شاهرخي روز جمعه در بهشت زهرا برگزار مي‌شود. شاهرخي مدافع سابق پرسپوليس و يكي از خوشنامان اين باشگاه چند سالي است علاقه‌مندان به اسطوره‌هاي سرخپوشان و جمع پيشكسوتان شاهين و پرسپوليس را تنها گذاشته است. قرار است مراسم فوق از ساعت 10:30 صبح تا 12:30 بر سر مزار او واقع در بهشت زهرا برگزار شود. بايد ديد در اين مراسم كدام يك از ياران و دوستان عمو مهراب در كنارش حاضر خواهند بود.

 


زادمهر، گزينه سرپرستي پرسپوليس؟


در حالي كه هفته قبل محسن عاشوري به عنوان سرپرست تيم پرسپوليس تا پايان فصل منصوب شد اما ديروز خبر رسيد احتمال دارد دكتر محمد زادمهر پيشكسوت و عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس اين سمت را برعهده بگيرد. زادمهر كه طي سال‌هاي گذشته سرپرست تيم‌هاي راه‌آهن، سايپا و استيل‌آذين هم بوده با تأييد اين خبر گفته در اين باره صحبت‌هايي با او شده و قرار است به زودي تصميم‌گيري شود.

 


نصرتي: براي بازي در دربي آماده‌ام


ديروز با محمد نصرتي تماس گرفتيم تا به او آماده‌باش بدهيم كه امكان دارد با بخشش كميته استيناف مقابل استقلال به ميدان برود. نصرتي كه خودش از اين مساله بي‌خبر بود و ظاهرا همه چيز را به باشگاه سپرده با شنيدن اين خبر خوشحال شد تا جايي كه گفت: «همين الان مي‌روم پيگيري مي‌كنم ببينم واقعا مي‌شود در دربي بازي كنم يا نه.»

 


نصرتي در خصوص وضعيت فعلي‌اش گفت: «هر روز پا به پاي بقيه بچه‌ها و كنار تيم تمرين مي‌كنم. شرايط بدني‌ام خوب است و با توجه به اينكه حدود يك ماه تمرين نداشتم الان شرايط خوبي پيدا كرده‌ام.» نصرتي مي‌گويد: «از نظر بدني مشكلي براي بازي كردن ندارم اما بايد در شرايط مسابقه قرار بگيرم.»


از شماره 6 قرمزها مي‌پرسيم اگر در همين هفته بخشيده شود و بتواند در دربي بازي كند از لحاظ ذهني و بدني آمادگي حضور در ميدان را دارد كه خودش مي‌گويد: «بله، من مشكلي ندارم. دوست دارم به پرسپوليس كمك كنم، فرقي هم نمي‌كند كدام بازي باشد، تمام تلاشم را مي‌كنم به تيم كمك كنم، دربي يا بازي ديگر هم فرقي ندارد.»


مدافع محروم پرسپوليس در خصوص ميزان محروميتش توضيح مي‌دهد: «من ابتدا 10 ماه محروم شدم اما با حكم كميته استيناف اين محروميت به چهار ماه كاهش يافت. به لحاظ قانوني اگر دو سوم از اين محروميت بگذرد مي‌توان اعتراض كرد تا باز هم كمتر شود. به همين خاطر حدود دو هفته پيش باشگاه به كميته استيناف نامه‌اي داد تا محروميتم كمتر شود.»


نصرتي ادامه مي‌دهد: «الان من خبر خاصي از سرنوشت اين نامه ندارم اما 12-10 روزي هم از آن مدت دو سوم چهار ماه گذشته است.»


وي مي‌گويد: «كميته استيناف بايد در اين خصوص جلسه‌اي مي‌گذاشت و به جمع‌بندي مي‌رسيد اما ظاهرا هنوز اين اتفاق نيفتاده است البته باشگاه پيگيري‌هاي لازم را انجام مي‌دهد چون من روز شنبه با مسوولان باشگاه صحبت كردم اما با خبر ايران ورزشي خودم هم امروز (يكشنبه) پيگيري مي‌كنم.»


نصرتي در پايان گفت: «اگر قرار باشد كل محروميت چهار ماهه‌ام تمام شود مي توانم از هفتم اسفند ماه و هفته بيست و ششم بازي كنم اما طبيعتا دوست دارم با حكم كميته استيناف زودتر از اين موعد به زمين مسابقه برگردم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : معین کریمی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : چهار شنبه 10 / 11 / 1390برچسب:, | ساعت : 2:50 بعد از ظهر

آخرين مطالب ارسالي

پیوس: کی روش باید زیر نظر فدراسیون کار کند و ساز مخالف نزند
حلالي: مشكل پرسپوليس اين است كه خوب بسته نشده
سامی جابر : تساوی برابر پرسپولیس رضایت بخش است
اخبار کوتاه و چندخطی از پرسپولیس
گزارش تصویری : الهلال 1-1 پرسپولیس
بازیکنان پرسپولیس پاداش گرفتند / مهدوی کیا به بازی با مس هم نمی رسد
کاروان پرسپولیس به ایران بازگشت/رویانیان به قطر رفت
نگاهی به روزنامه های ورزشی صبح پایتخت
دانلود ویدئوی گل پرسپولیس به الهلال
دنیزلی: می‌توانستیم برابر الهلال پیروز شویم/ یک امتیاز هم خوب است
هاسک: دفاع پرسپولیس سد محکمی بود/ برای مهار کریمی دست به تعویض زدم
خوشحالی پرسپولیسی‌ها در رختکن و اعتراض سرمربی الهلال به داور
توقف الهلال برابر پرسپولیس در ریاض در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا
برتری پرسپولیس در زمین الهلال در نیمه اول
برخورد گرم سامی‌الجبار با مهدوی‌کیا و کریمی/ تعجب دنیزلی از نیمکت‌نشینی مهاجم سوئدی
تساوی الشباب و الغرافه در اولین مسابقه گروه چهارم
آبیاری چمن ورزشگاه 2 ساعت پیش از آغاز بازی/ عربستانی‌ها به دنبال مهدوی‌کیا
کریمی: می خواهم هواداران را غافلگیر کنم
آخرین تمرین پرسپولیس فردا در ورزشگاه ملک فهد برگزار می شود
کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی پرسپولیس - الهلال ساعت 15 فردا برگزار می شود

درباره ما


به وبلاگ پرسپولیس خوش آمدید

نويسندگان


لينک دوستان

کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرسپوليس و آدرس perspolisnew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

جاوا اسكریپت